loading...
دانلود آهنگ جدید
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
lavin music بازدید : 525 شنبه 1395/01/07 نظرات (0)

 

 

 

متن آهنگ

سال تحویل شدا

مارو تحویل بگیر

میشه نری

فکر کنو بعد تصمیم بگیر

اینجا جهنمه

الکی بوی بهشت میاد

توله سگ چقد موی بلوند بهش میاد

بچه محلمون بود ولی محلم نمیزاشت

چون اون موقع یکی از من بهترو داشت

ناخن میکاشتش

فکر ناخنشم منو سر قرار کاشت

*****ام پی موزیـــــک*****

بدون تو نمیشه

آخه رفتن تو ته نامردیه مگه دوسم نداشتی

پس این رفتارت دیگه با من چیه

مگه چکار کردم

که اینجوری داری منو ترک میکنی میری

مگه چکار کردم

که هرجا میشینی فقط بد منو میگی

****www.mp-music.ir****

گفتم لیلیم توییا ولی باور نکردی

گفتم منم مجنونت ولی مسخره کردی

گفتی میرم

گفتم قلب من چی؟

گفتی این تار مو

آتیش بزنی من میام

راستی اون تار موتو

آتیش زدما

خودمم آتیش بزنم

نمیخای تو بیای

این تو بمیری از اون تو بمیریا نیست

به خدا رگمو میزنم اگه امشب نیای

عشق

تا انسان میخاد2

توهم انسانی

ولی 2 حرف اولش

نزار بگم کجا دستگیرتون کردم

نزار بگم

بیخالش ولش

خدارو شکر تو هم تنها شدی

خداروشکر از عشق ترسونت

درسته ویسلم 2 تا چرخ داشت

ولی با همون کل تهرانو چرخوندمت

سال تحویل شد

منمو شیشه ی الکل

انقد میخورم

تا امشب چپ کنم

بهت گفتم پسرا رو بلاک بکن تو

خب دوس ندارم اونا باهات چت کنن

هر شب با عکست دارم حرف میزنم

میگم گفته بودی

زیر حرفات نزنی

هرچقد بگم نرو فایده نداره

برو فرشته کوچولو برو ای چشم عسلی

*****ام پی موزیـــــک*****

بدون تو نمیشه

آخه رفتن تو ته نامردیه مگه دوسم نداشتی

پس این رفتارت دیگه با من چیه

مگه چکار کردم

که اینجوری داری منو ترک میکنی میری

مگه چکار کردم

که هرجا میشینی فقط بد منو میگی

****www.mp-music.ir****

ببین

سال تحویل شدا

امروز باید جسدمو تحویل بگیری

ببین روی دستم جای دندونات مونده

وقتی جسدمو گرفتی خودت میبینی

سفره ی من امسال 3 سین بود

سفیدی کفنو سیگار رو جسد

سردی هوا تنها موندم

محمدت بین مرده ها

تنهاس این وسط

چهارشنبه سوری خودمو آتیش زدم

تو که لهم کردی از اون به بعد خب

من تو باتلاق زندگی دسو پا میزنم

تو زیر اون دستو پا بزن چون

خیلی خوشید با هم چمن گره میزنید

منم بند پوتینمو واسه سربازی

رو سنگ قبرم با چادر نشینا

خودم دیدم که کنارش سر بازی

****ام پی موزیــــک****

دیدی چی شد؟

امسالم تموم شد

3 ساله بدون تو ام

3 سال شد

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد کانال و سایت لاوین موزیک در سالی ک گذشت چگونه بود؟
    لوگو ساماندهی
    logo-samandehi
    پشتیبانی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 677
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 49
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 97
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 1,809
  • بازدید سال : 11,917
  • بازدید کلی : 211,053
  • اشتراک گذاری